Efe Duyan

Metinler

NHKM Şiir ve Edebiyat Atölyesi- Mart Ayı

Posted by fuydan on May 8, 2006

Atölyede, temel kavramlar dönemini kapatmış bulunuyoruz.

bundan sonraki konular, önceden açıklandığı üzere devam edecek.

Mart ayında "Edebiyatta İsyanın Kökleri: Arthur Rimbaud" başlığında çeşitli çalışmalar yapacağız.

İki zorunlu okuma var. Birincisi, Özdemir İnce'nin çevirisi ile "Ben Bir Başkasıdır- Bütün Şiirleri"; İkincisi Yves Bonnefoy'ün "Rimbaud" kitabı.

One Response to “NHKM Şiir ve Edebiyat Atölyesi- Mart Ayı”

  1. vildan said

    merhaba efe beni hatırlarsın umarım bana temel kavramlar bölümünün okumalarını yazarsan çok sevinirim …burada bende birşeyler yapmak istiyorum atölye tarzında tabii önce kendim için biraz çaba harcamam gerekiyor
    ..çok sevnirim …yazdıklarımı göndereceğim sana mail adresin değişti mi?

Leave a Reply

 
