Efe Duyan

Metinler

Olmuştur Elbet

Posted by fuydan on March 10, 2006

Çocukluğum beni yanıltmıyorsa

O zamanlar eve geç gelmek

Hayattan saklanan büyük bir sırdı

Kim bilebilir

Bazen birkaç dakika

Bir trene binmek kadar önemli

Ömür dediğin; içini dökmek için

yetişmeye çalışmaktır bir insana

 

Sevmek yanıltmıyorsa beni

İki insan arasında boşluğu kaldırırken

sağla tutulurlar anılar

sonra tabağın soluna yerleştirdikten

Ben ayak izlerimi bine katlamışım

Silmek isterken bir zamanlar

Neden sevmediğimi sormayın bitmiş şiirleri

Ömür dediğim; geçmişten

Geleceğe terfi etmişse tek gecede

İçindeki boşluk ele vermiyorsa sebebini

geveze bir şöfördür yalnızlığından

Karşılıksız bir aşkı en sapa yoldan götürür

Evler evler içinde vurduğu penceredir tek güneşin

Yanlış kapıdır çalıp durduğu,

bin kere baksa ilkçesine sevinmiştir

yolunu neden kaybetti diye sormayın.

 

Konuşmak yanıltmıyorsa beni

Anıları hatırlamak yer açmaktır bir yenisine

Bir bakışta her şeyi anlatamaz hiç kimse

Sen beni anlayabilmişsen

Ve sahilde uzun bir yürüyüş kadar

Bir boşluğun içine fener tutamaz hiçbir şey

 

Bilerek bıraktığı balonunu

Olmamış mıdır bir çocuğun?

Hafızam hep yanıltsa da beni

sen hınzır bir gülüşün koluna girmiş

Ankara’da yardımcı olurken sonbahara

Hava erken kararmaya başladığında

Üzülüyorum hala, bütün çocuklar dağılacak

O nasıl soru? Olmuştur elbet!

One Response to “Olmuştur Elbet”

  1. kübra said

    Şiirlerinin hepsi çok güzel,okuduktan sonra bir tat bırakıyor insanda. Belki de geleceğin Nazım’ı yetişmekte…:)

Leave a Reply

 
